Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
22.9 °C 53%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Porsche Cayenne GTS: Aθλητική προσθήκη
Ημερομηνία: 29/4/2024, 19:16 - Εμφανίσεις: 73



Hγερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα της προσφάτως ανανεωμένης Cayenne με τη νέα αθλητικότερη έκδοση GTS.

Σχεδιασμένη για να αποτελέσει την πλέον σπορ και δυναμική παραλλαγή της Cayenne, η GTS φιλοξενεί στα σπλάχνα της έναν V8 κινητήρα χωρίς υβριδική «υποβοήθηση» και υιοθετεί βελτιώσεις στο πλαίσιο που προέρχονται από τα πλέον αθλητικά μοντέλα και εκδόσεις της φίρμας.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, πρόκειται για τον V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει και την Cayenne S με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 500 ίππους -40 επιπλέον εν συγκρίσει με την S- και 440 Nm ροπής (+40 Nm).

Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η GTS υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα καθώς και μέγιστη ταχύτητα 275 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας, ωστόσο όπως ισχύει για κάθε μοντέλο Porsche με τα εν λόγω διακριτικά, η GTS διαθέτει μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων στο πλαίσιο που εγγυώνται μια συνολικά πιο δυναμική και σπορ εμπειρία.

Στις βελτιώσεις συγκαταλέγεται η αποκλειστική για την έκδοση ρύθμιση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αερανάρτησης η οποία μειώνει τη διαδρομή της και την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος  κατά 1,0 εκατοστό.

Να τονιστεί ότι πρόκειται για την νέα ανάρτηση που εφοδιάζει την ανανεωμένη Cayenne η οποία διαθέτει αμορτισέρ δύο βαλβίδων και διάταξη δύο θαλάμων που επιτρέπει περισσότερη παραμετροποίηση από ποτέ.

Για του λόγου το ακριβές, ανάμεσα στις ρυθμίσεις που θα μπορούσε να κάνει ο οδηγός είναι και η μεταβολή της γωνίας camber των τροχών του μπροστινού άξονα έως και κατά 58 μοίρες αναλόγως το set-up που επιθυμεί και αποκτώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια από μέρους του συστήματος διεύθυνσης όσο και αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης.

Τα παραπάνω συμπληρώνει η παρουσία ενός σοφιστικέ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα ενώ ως προαιρετική επιλογή υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης του συστήματος PDCC για την περαιτέρω ρύθμιση του...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
22.9 °C 53%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies